12 Mart 2011 Cumartesi

Aptal kutusu

Sanirim dunyanin en haksizliga ugrayan seyleri televizyonlar. Hayir yani butun insanligin aptalligi ustlerine kaliyor sanki. Bu elestirim elitist bir tavirla kadin programlari cok fena seklinde olmayacak cunku bizi, toplumu yansittiklari cok asikar. Sorun sadece onlar olsa keske. Bazen acikcasi insanligimdan utanmiyor degilim. Tecavuz dekoltendir hocam diyenler, iklim bayraktarlar, kayip ariyorum diye cikan katiller, es ariyorum diye rezil edilenler, fasist söylemler, demokratcilik oynayanlar, yalandan liberaller, sistemin göbeğinden "fuck the system, hehehe anarsistiz biz" diye bagiranlar.. Tamam anladik bir seyler ters gidiyor ama bu ne? Ciddi vakit ayirdigim bir sey degil televizyon izlemek ozellikle bu sene fakat su durumda yakaladiklarim beni rahatsiz ediyorken izlemekten keyif alanlarin maruz kaldigi seyleri dusunmek bile istemiyorum. İsin ilginc tarafi kendini dalga geciyor, tipleri tripleri eglence konusu yapiyorken insan bi sure sonra kendi kaptiriyor ve izliyor bulmasi. Yani bizim aptalligimiz kavramsallastiralim derken "biz"den koparip trafik canavari gibi sacma bir kavrami suclu adletmek bana yemekteyizdeki tiplerden daha gulunc geliyor.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder